اولین مجله اخبار و اطلاعات هوانوردی

مجلل ترین هتل های جهان

0 431

برای دریافت جدیدترین به روز رسانی ها در موبایل خود مشترک ما شوید

 

سفر بهترین راه برای بازیابی انرژی و کشف فرهنگ و مکان های جدید است. اقامت در یک هتل مجلل نیز می تواند لذت سفر را چندین برابر سازد. امروزه در سراسر جهان هتل های لوکس بسیار زیادی وجود دارد که هر کدام امکانات خاص و ویژه ای را در اختیار مهمانان خود قرار می دهند.

درست است که اقامت در این هتل های شیک پرهزینه خواهد بود اما قطعا با اقامت در آن ها خاطرات شگفت انگیز و فراموش نشدی را تجربه خواهید کرد. در ادامه به معرفی برخی از بهترین هتل های جهان و خدمات خاص و منحصر به فرد هر کدام می پردازیم.

1

 

کاخ امارات (Emirates Palace) در ابوظبی

کاخ امارات (Emirates Palace) در ابوظبی

هنگامی که صحبت از رضایت تمام و کمال است، کاخ امارات یکی از بهترین گزینه هاست. این هتل لاکچری و شیک در ابوظبی واقع در خاورمیانه است. اولین چیزی که در هنگام ورود به این هتل مجلل چشم شما را خیره می کند، طراحی باشکوه این هتل است.

هزینه ساخت این هتل در حدود 3 میلیارد دلار بوده است. کاخ ابوظبی دارای 400 سوئیت با بهترین امکانات پذیرای مسافران است. راحت ترین تختخواب و مبلمان در این اتاق ها در اختیار شما قرار دارد. شما می توانید روز خود را در چشمه آب گرم بگذرانید یا به ساحلی که در نزدیکی هتل قرار دارد بروید و از قدم زدن روی شن های زیبای ساحل نهایت لذت را ببرید.

2

 

کاخ مردان (Mardan Palace) در ترکیه

کاخ مردان (Mardan Palace) در ترکیه

در هنگام ورود به این هتل مجلل برخورد بسیار خوب و حرفه ای کارکنان اولین چیزی است که نظر شما را به خود جلب خواهد کرد. گذشته از مهمان نوازی فوق العاده در این هتل، اقامت در آن به شما احساس بسیار خوشایندی می دهد.

هتل لاکچری مردان در سال 2009 و با هزینه ای معادل 1.65 میلیارد دلار ساخته شد. یکی از ویژگی های منحصر به فرد این هتل، معماری داخلی آن است. برگ های طلایی حیرت انگیز و کف پوشیده شده از سنگ مرمر ایتالیایی، زیبایی خیره کننده ای به آن بخشیده است.

این هتل مجلل، ساحل مخصوص به خود را دارد که توسط ماسه های سفید آورده شده از مصر پوشیده شده است. هنگام قدم زدن روی ماسه های سفید و درخشان ساحل که با نور خورشید گرم شده اند، احساس فوق العاده لذت بخشی را تجربه خواهید کرد.

در داخل این هتل لوکس 10 رستوران شیک وجود دارد که انواع غذاهای خوش طعم بین المللی توسط بهترین سرآشپزها از سراسر دنیا سرو می شود. این رستوران های زیبا توانایی پذیرایی از 1000 نفر را دارند. می توان گفت که کاخ مردان ترکیه قطعا یکی از مجلل ترین هتل های جهان است.

3

 

هتل مجلل وستین (Westin Excelsior) در رم

هتل مجلل وستین (Westin Excelsior) در رم

رم شهر داستان های عاشقانه است. بنابراین جای تعجب نیست که این شهر پر از هتل های گوناگون و زیبا باشد. اتاق های این هتل مجلل به اندازه ای جادویی است که با یک بار دیدن عاشق آن خواهید شد و هرگز دوست نخواهید داشت تا آنجا را ترک کنید.

نکته جالب توجه درباره این هتل لاکچری این است که برخی اتاق های آن دارای قیمت های مقرون به صرفه هستند. به طوری که افراد عادی نیز می توانند از آن استفاده کنند.

هنگامی که شما در رم هستید در همه جا ترکیب کلاسیک و مدرنیته را مشاهده میکنید. این موضوع در هتل مجلل وستین نیز قابل لمس است. در این هتل دو طبقه نیز ترکیب کاملی از سبک کلاسیک و سبک مدرن درهم آمیخته است.

4

 

برج العرب (Burj Al Arab) در دبی

برج العرب (Burj Al Arab) در دبی

دبی کشوری کوچک اما در عین حال بسیار پیشرفته در خاورمیانه است که یکی از دلایل شهرت ان هتل مجلل العرب در این کشور است. که سبب سالانه افراد زیادی تنها به دلیل ماندن در این هتل لوکس به این کشور سفر کنند.

یکی از ویژگی های منحصر به فرد این هتل شکل ظاهری آن است که به همین دلیل به بادبان معروف است. تمام اتاق های این هتل لاکچری به صورت سوئیت هایی دو طبقه است. هنگامی که در این هتل مجلل اقامت دارید گویی در خانه خود هستید. حتی بیشتر از خانه خود در آن احساس راحتی خواهید کرد.

از دیگر ویژگی های منحصر به فرد برج العرب وجود جایگاهی برای فرود هلیکوپتر روی سقف آن و یک زمین تنیس بسیار بزرگ است. این هتل امکانات شبانه روزی را در اختیار شما قرار می دهد که می توانید از تمام لحظات اقامت در این هتل مجلل لذت ببرید.

5

 

هتل مجلل مارکوس لوس کابوس (Marquis Los Cabos)

هتل مجلل مارکوس لوس کابوس (Marquis Los Cabos)

چیزی که این هتل را از سایر هتل ها متمایز می کند پیشینه ساخت آن است. طبق افسانه ها، مارکوس لوس کابوس پاسخ دعای دو فرشته است که به دنبال بهشت بوده اند. در لحظه ورود به این هتل زیبا، فضای درون لابی با منظره ی پاناروما از اقیانوس شما را در خود غرق خواهد کرد. چه چیزی می تواند لذت بخش تر از اقامت در یک هتل لوکس در نزدیکی اقیانوس باشد.  

هنگامی که وارد اتاق ها می شوید، محو طراحی داخلی آن خواهید شد. استخر بی نهایت شگفت انگیز، مجسمه های زیبا درون اتاق و بالکن هایی که اگر خوش شانس باشید می توانید منظره خارق العاده مهاجرت نهنگ ها را از روی آن مشاهده کنید. به این ترتیب بودن در این هتل لوکس و زیبا به واقع حس بودن در بهشت را به شما می بخشد.

6

 

هتل مجلل پلازا (Plaza) در نیویورک

هتل مجلل پلازا (Plaza) در نیویورک

شهر نیویورک نام ها و هتل های بسیار زیادی دارد. برخی آن را شهری که هرگز نمی خوابد می نامند. بنابراین این شهر همواره مورد علاقه بسیاری از مسافران بوده است. یکی از بهترین هتل های واقع شده در نیویورک، هتل پلازا است.

این هتل در عین پیشرفته بودن بسیار کلاسیک است و به همین جهت طرفداران بسیار زیادی دارد. اگر در اتاق های وی آی پی این هتل لاکچری اقامت کنید، می توانید شاهد منظره زیبایی از منهتن باشید.

با وجود ساخته شدن هتل های بسیار زیاد در نیویورک و گذشت بیش از یک قرن از ساخت این هتل، به دلیل وجود استاندارد های بالای طراحی داخلی در آن، هتل پلازا همچنان یکی از بهترین هتل های این شهر محسوب میشود.

7

 

جزیره بهشت آتلانتیس (Atlantis Paradise Island) در باهاما

جزیره بهشت آتلانتیس (Atlantis Paradise Island) در باهاما

اگر می خواهید یک تجربه عجیب و شگفت انگیز از اقامت در یک هتل مجلل بدست آورید، بهشت آتلانتیس در کارائیب بهترین گزینه است. این هتل فضای آرامش بخش فوق العاده ای را برای مهمانان خود آماده می کند تا برای چند روز بتوانند از تمام دغدغه های زندگی روزمره رها شوند.

هتل مجلل آتلانتیس مجلل ترین هتل های جهان در یک زمین 141 هکتاری و به منظور ادای احترام به شهر گمشده آتلانتیس ساخته شده است. سوئیت های بسیار شیک و زیبا و سالن باشکوه غذاخوری در این هتل لوکس، اقامتی فراموش نشدنی را برای شما به همراه خواهد داشت.

8

 

هتل پالمز (Palms) در لاس وگاس

هتل پالمز (Palms) در لاس وگاس - مجلل ترین هتل های جهان

هنگامی که صحبت از هتل های لوکس و لاکچری می شود قطعا یکی از شهرهایی که همواره به ذهن همه خواهد آمد، شهر لاس وگاس آمریکا است. این شهر به داشتن هتل های مجلل بسیاری مشهور است. هتل پالمز نیز یکی از باشکوه ترین هتل های لاس وگاس محسوب میشود.

این هتل مجلل دارای اتاق هایی بسیار بزرگ و شیک بوده که هرکدام طراحی داخلی بسیار منحصر به فرد و باشکوهی دارد. اگر دوست دارید تا چند روز اقامت خود در این هتل را همانند ستارگان هالیوودی سپری کنید، سوئیت روی پشت بام آن بهترین انتخاب برای شما خواهد بود.

همچنین تمام اتاق های این هتل مجهز به استخر، جکوزی و سایر امکانات است. بنابراین اگر می خواهید تجربه ای متفاوت در لاس وگاس را داشته باشید، اقامت در این هتل لاکچری را از دست ندهید.

9

 

هتل بولدرز (Boulders) در آریزونا

هتل بولدرز (Boulders) در آریزونا - مجلل ترین هتل های جهان

هتل بولدرز در آریزونا یکی از مجلل ترین هتل های جهان و باشکوه ترین آن ها  در آمریکا است. این هتل مجلل در منطقه آریزونا و در میان کوه ها و کویر سونوران واقع شده است. به گونه ای که تمام اتاق ها دارای منظره ای خیره کننده از کویر سونوران هستند.

اتاق هایی که به زیباترین شکل ممکن طراحی شده اند. اما این تنها مزیت خاص این هتل لاکچری و زیبا نیست. اگر علاقه مند به بازی گلف در تعطیلات خود هستید یا دوست دارید از درمان با چشمه های آب گرم بهره مند شوید، بی شک اقامت در هتل بولدرز آریزونا بهترین انتخاب خواهد بود.

برای دریافت جدیدترین به روز رسانی ها در موبایل خود مشترک ما شوید

مشترک شدن در خبرنامه ما
مشترک شدن در خبرنامه ما
برای دریافت آخرین اخبار ، به روزرسانی ها و پیشنهادات ویژه ای که مستقیماً به صندوق ورودی شما تحویل داده می شود ، اینجا ثبت نام کنید.
در هر زمان می توانید مشترک شوید
نظرات