اولین مجله اخبار و اطلاعات هوانوردی

زیباترین مکان های کانادا برای بازدید

0 425

برای دریافت جدیدترین به روز رسانی ها در موبایل خود مشترک ما شوید

کانادا یکی از کشورهایی است که نه تنها برای زندگی بلکه برای گردشگری نیز جای بسیار جذاب و زیبایی است و هر ساله تعداد زیادی گردشگر از طبیعت و اماکن دیدنی این کشور بازدید می کنند. در این مقاله در مجله خبری و اطلاعات هواپیمایی قصد داریم تا شما را با زیباترین مکان های کانادا آشنا کنیم که می تواند مقصدی خیره کننده برای گردشگری و تفریح باشد.

  • پارک ملی بانف (Banff)

شاید بدیهی ترین مکان برای شروع بحث در مورد زیباترین مکان های کانادا پارک ملی بانف و دریاچه باشکوه آن باشد. برای دیدن یک منظره جالب کافی است تا از کوهستان گوندولا بالا روید و سپس به آبشارهای خیره کننده، جنگل ها و یخچال های طبیعی خواهید رسید.

شما در مدت سفر خود به این منطقه می توانید در هتل Elegant Mount Royal که دارای یک کتابخانه، وان های داغ در پشت بام، یک موزه و دکوراسیون مدرن است اقامت داشته باشید و سفری خاطره انگیز را برای خود رقم بزنید.
پارک ملی بانف (Banff)

  • پارک ملی جاسپر (Jasper)

جاسپر بزرگترین پارک ملی صخره ای کانادا و مملو از قله های پوشیده از برف، دریاچه های شفاف، آبشارهای خروشان، بزرگراه های الهام بخش و جمعیت های زیادی از حیوانات وحشی از جمله گوزن، کارائیبو، گرگ ها و گریزلی ها است.

یک هتل نیز به تازگی در سال 2019 در این منطقه افتتاح شده است که شما می توانید از پنجره های بلند آن به تماشای مناظر یخی و کوه های شیب دار بنشینید و از موسیقی و شام های لذیذ آن لذت ببرید. به جرات می توان گفت که یک مقصد بسیار عالی برای گردشگری خواهد بود.

پارک ملی جاسپر

  • دریاچه آبراهام (Abraham)

هنگامی که قصد دارید از زیباترین مکان های کانادا دیدن کنید، از دیدن دریاچه آبراهام غافل نشوید. یک دریاچه فوق العاده زیبا که در هنگام زمستان و یخ بستن زیبایی منحصر به فردی خواهد داشت و در تابستان نیز پذیرای گردشگرانی است که تمایل دارند روی این دریاچه قایق سواری کنند.

Fairmont Chateau Lake Louise جایی است که هنگام بازدید از این مکان می توانید در آن اقامت داشته باشید. درست است که 80 مایل با دریاچه فاصله دارد اما ارزش ماندن در آنجا را دارد. این تفرجگاه طلایی با استفاده از اقامتگاه های زیبا در دریاچه لوئیز یکی از زیباترین مکان های کانادا را به نمایش می گذارد. میهمانان می توانند به صورت رایگان دوچرخه و قایق سواری کنند.

دریاچه آبراهام

  • ویکتوریا (Victoria)

ویکتوریا پایتخت افسانه ای بریتیش کلمبیا است. به راحتی یکی از زیباترین شهرهای کانادا و باغ گل های زیبا جواهر آن محسوب می شود. علاوه بر گشت و گذار در این باغ های دلربا، از دیگر کارهایی که می بایست به هنگام دیدن از این مکان زیبا انجام دهید، بازدید از موزه گسترده سلطنتی قبل از میلاد، قدم زدن در اسکله ماهیگیری و گشت و گذار در پارک بیکن هیل است.

Fairmont Empress یک اقامتگاه باستانی در ویکتوریا است که به دلایل زیادی از جمله سرو چای کلاسیک در هنگام عصر و ارائه اسکان و خدمات منظم مشهور است. گردشگران همواره از بودن در این مکان زیبا راضی هستند.

Victoria

  •  Seawall در ونکوور

دیوار دریا در ونکوور کانادا به شما این امکان را می دهد تا یکی از هیجان انگیز ترین دوچرخه سواری های عمر خود را تجربه کنید. طولانی ترین مسیر ساحلی بدون وقفه در جهان با منظره های گسترده و درخشان از اقیانوس آرام که شما را محو خود خواهد کرد. در طول مسیر می توانید از سواحل زیبا و شگفتی های سرگرم کننده لذت ببرید. دیوار دریا یکی دیگر از زیباترین مکان های کانادا است که سالانه گردشگران زیادی را به آنجا می کشاند.

  • Whistler

اگر قصد دیدن زیباترین مکان های کانادا را دارید، می توانید در زمستان به ویستلر سفر کنید. این منطقه دارای قله های سفید پوشیده از برف است که در زمستان مقصد بسیاری از علاقه مندان به اسکی و اسنوبرد است. یک دهکده بسیار زیبا در اینجا وجود دارد که درختان پوشیده از برف آن زیبایی خارق العاده ای را در زمستان ایجاد می کنند.

شما می توانید در اقامتگاه های این دهکده که شامل اتاق های مجلل و با امکانات کامل است به استراحت بپردازید و از تعطیلات خود نهایت لذت را ببرید.

  • پارک ملی یخچال های طبیعی (Glacier)

در میان صخره های انبوه کانادا، پارک ملی یخچال های طبیعی وجود دارد. این منطقه دارای ویژگی های جغرافیایی مانند یخچال های طبیعی، آبشار و دریاچه های بسیار زیبا است که گردشگران را از سراسر جهان به این منطقه جذب می کند.

شما می توانید در این پارک اردو بزنید یا کلبه ها و کابین هایی که در این منطقه وجود دارد را برای اسکان خود رزرو کنید. اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که علاقه به سپری کردن تعطیلات در طبیعت هستید این منطقه انتخاب بسیار مناسبی برای شما خواهد بود.

  • جنگل های بارانی خرس بزرگ (Great Bear)

آیا شما هم به حیات وحش علاقه دارید؟ جنگل های بارانی خرس بزرگ یکی از زیباترین مکان های کانادا بوده و مقصدی بسیار مناسب برای علاقه مندان به طبیعت و حیات وحش است. این منطقه زیستگاه خرس های بزرگ است.

همچنین شما می توانید از رودخانه های این جنگل به صید قزل آلا بپردازید. برخاستن عقاب ها را مشاهده کنید یا زوزه گرگ ها را بشنوید. می توان گفت سفر به این منطقه مانند سفری کامل به دل حیات وحش است. حتی چشمه های آب گرمی در این منطقه وجود دارد که می توانید در آن ریلکس کنید.  جدا از چادر زدن شما می توانید در برخی از اقامتگاه های بومی نیز ساکن شوید.

جنگل های بارانی خرس بزرگ

  • پارک ملی یوهو (Yoho)

پارک ملی یوهو به معنای ترس است و پس از سفر به این منطقه به راحتی می توان درک کرد که چرا چنین نامی را برای آن انتخاب کرده اند. قله های دراماتیک، آبشارهای بیکران تاکاکاو و دریاچه زمرد به رنگ سنگ های قیمتی این منطقه را به یکی از زیباترین مکان های کانادا تبدیل کرده است.

یکی از زیبایی های این پارک که گردشگران بسیاری به خود جذب کرده، وجود فسیل هایی با قدمت 500 میلیون سال از بیش از 120 جانور دریایی در این منطقه است. شما می توانید در طول اقامت خود در این منطقه در برج تاریخی Emerald بمانید. اتاق های این برج دارای بالکن های بسیار زیبایی است که منظره ای رو به دریاچه و کوهستان دارد.

  • دماغه چرچیل (Cape Churchill)

دماغه چرچیل در منیتوبا، پایتخت خرس قطبی جهان است. اگر شما هم علاقه مند به دیدن مناظر بی نظیر از یخ های بی پایان در کنار خرس های قطبی هستید، به این منطقه سفر کنید تا لذت دیدن یکی دیگر از زیباترین مکان های کانادا را بچشید.

در ماه اکتبر و نوامبر، خلیج هادسون یخ می زند و هزاران خرس قطبی به این مکان مهاجرت می کنند. هر چند که تغییرات شدید آب و هوایی تا حد زیادی زندگی این حیوانات را به خطر انداخته است. شما با سفر به این منطقه می توانید در اقامتگاه هایی ساده اما راحت به استراحت بپردازید. کابین های چوبی با شومینه های سنگی عظیم که بسیار زیبا و راحت هستند.

  • پارک ملی فاندی (Fundy)

پارک ملی Fundy، در خلیج فاندی که بالاترین و کمترین جزر و مد در جهان را دارد، واقع شده است. این بدان معنی است که شما می توانید در طول جزر و مد کم در کف اقیانوس قدم بزنید و چه چیزی می تواند لذت بخش تر و رویایی تر از قدم زدن روی اقیانوس باشد.

در جای دیگر این پارک می توانید به سمت جنگل ها با آبشارهای بسیار زیبا قدم بزنید و غارهای جذابی را کشف کنید. پارک ملی فاندی دارای مکان های بسیار متنوعی جهت اسکان است. از هتل های شیک گرفته تا کلبه های ساده و راحت که مناسب تمام سلیقه ها فراهم شده است.

پارک ملی فاندی (Fundy)

  • پارک ملی گروس مورن (Gros Morne)

پارک ملی گروس مورن به عنوان میراث جهانی توسط یونسکو انتخاب شده است. چرا که این منطقه از نظر زمین شناسی بسیار نادر است و صخره های مملو از فسیل جانوران باستانی دریایی است. به همین جهت این منطقه برای علاقه مندان به باستان شناسی بسیار جذاب و منحصر به فرد خواهد بود. مانند سایر زیباترین مکان های کانادا در این منطقه نیز بهترین اقامتگاه ها جهت اسکان گردشگران وجود دارد.

  • دنباله کابوت (Cabot Trail)

Cabot Trail با 185 مایل طول در اطراف جزیره کیپ برتون، یکی از به یادماندنی ترین جاده های آمریکای شمالی است. این بزرگراه علاوه بر ارائه منظره ساحلی زیبا، شما را به روستاهای کوچک ماهیگیری، خانه تاریخی الکساندر گراهام بل، زمین های گلف، موزه ها، گالری ها و کارگاه های صنعتگری می برد.

همچنین در پارک ملی کیپ برتون می توانید انواع گوزن ها، خرس ها و عقاب ها را نیز مشاهده کنید. این منطقه در پاییز به یکی از زیباترین و رویایی ترین مکان ها در کانادا تبدیل می شود که بی شک عبور از آن خاطره ای فراموش نشدنی را برای هر گردشگری به همراه دارد.

Keltic Lodge یکی از تفرجگاه های معروف این منطقه است که در ارتفاعات پارک ملی کیپ برتون قرار دارد. از امکانات این اقامتگاه می توان به اتاق های دارای شومینه، زمین گلف، استخر گرم و رستوران رضایت بخش اشاره کرد.

  • آبشار نیاگارا

آبشارهای نیاگارا فقط یکی از زیباترین مکان های کانادا نیستند بلکه به عنوان یکی از زیباترین مکان های دیدنی در سراسر جهان شناخته می شوند. گرچه آمریکایی ها تمایل دارند تا آن را به عنوان یکی از جاذبه های گردشگری ایالات متحده معرفی کنند.

این آبشارها به واقع یکی از زیباترین مناظر طبیعی را در جهان به رخ می کشند که هر بازدید کننده ای را محصور خود می کند. اگر در تابستان به این منطقه سفر می کنید، در شب قطعا شاهد آتش بازی های زیبا خواهید بود.

شهرهای اطراف آبشار نیاگارا نیز بسیار زیبا و توریستی هستند. به همین دلیل ارزش تلاش را دارد که 13 مایل به سمت شمال بروید تا به شهر کوچک جذابی به نام Niagara-on-the-Lake برسید و در هتل زیبای چارلز اقامت داشته باشید. هتلی با بالکن هایی که بر فراز دریاچه انتاریو باز می شود و دارای باغ هایی مملو از شکوفه است.

آبشار نیاگارا

  • برج CN

افرادی که در جستجوی شگفتی های شهری کانادا هستند، نمی توانند دیدن برج CN را از دست بدهند. این برج یکی از زیباترین برج های جهان و کشور کانادا محسوب می شود. عرشه آن دارای کف شیشه ای و رستورانی است که 360 می چرخد. ​

خوردن غذا در رستوران این برج می تواند یک تجربه جدید و خاص برای شما باشد. همچنین این برج در هنگام شب نیز با نورپردازی های فوق العاده تزیین می شود که چشم ها را به خود خیره می کند.

  • شهرستان پرنس ادوارد

شهرستان پرنس ادوارد، شبه جزیره ای جدا شده در ساحل شمالی دریاچه انتاریو است. این مکان زیبا برای دوستداران ساحل بسیار ایده آل است. بستر سنگ آهک منطقه باعث ایجاد باغ های بسیار خوب انگور شده است.

به همین دلیل در اینجا بیش از 40 تاکستان وجود دارد. همچنین زمینه های گسترده ای از گل های آفتابگردان و اسطوخودوس و حدود 450 مزرعه نیز در این شهر وجود دارد. اگر به کانادا سفر کرید هرگز فرصت بازدید از این شهر زیبا را از دست ندهید.

هتل مسافرخانه رنگی Drake Motor در بهار سال 2019 در این شهر افتتاح شد که بسیار زیبا و مدرن بوده و کلیه امکانات را برای مسافران فراهم می کند.

  • پارک ملی جزیره پرنس ادوارد

پارک ملی جزیره پرنس ادوارد به راحتی یکی از زیباترین مکان های کانادا است. بازدید کنندگان می توانند سواحل ماسه ای قرمز، تپه های موج دار، جنگل های عرفانی، مسیرهای پیاده روی و مکان های دیگری را کشف کنند.

علاوه بر خود جاذبه های این منطقه یکی دیگر از دلایلی که بسیاری از گردشگران را به این منطقه جذب می کند، اقامت در یک مکان تاریخی در ساحل شمالی است. این مکان در سال 1895 به سبک ملکه ساخته شده و 25 اتاق منحصر به فرد دارد.

پارک ملی جزیره پرنس ادوارد

  • مونترال قدیمی

مونترال یکی از زیباترین شهرهای کانادا است  و همچنین یکی از جالب ترین مکان هایی است که در آن فرهنگ اروپایی و آمریکایی با یکدیگر ادغام شده است. با این حال زیباترین بخش شهر، بخش قدیمی مونترال است که در سال 1642 به عنوان مستعمره فرانسه تأسیس شد و دارای معماری خاص و پیچیده ای است.

اگر شما هم میخواهید بدون عبور از اقیانوس اطلس به اروپا بروید، حتما از مونترال قدیمی دیدن کنید. در بازار باستانی آن قدم بزنید و به تماشای بندر قدیمی سن لارنس بروید. شهر مونترال در طول چهار فصل خدمات و راحتی را در اختیار مسافران قرار می دهد.

  • شهر کبک

اگر از کانادایی ها بپرسید که زیباترین شهر کانادا کدام است؟ بیشتر آنها به شما خواند گفت که کبک از زیباترین مکان های کانادا محسوب می شود. اکثر مردم در این شهر به زبان فرانسه صحبت می کنند. از جاذبه های افسانه ای این شهر می توان به خیابان های سنگفرش شده آن اشاره کرد.

شهر کبک دارای رودخانه شگرف سنت لارنس و تاریخ غنی و قابل لمس است. این شهر دارای چهار فصل مجزا بوده که هر یک زیبایی خاص خود را دارد. در خارج از شهر نیز آبشارهای مونتورژنی تقریباً 100 فوت بلندتر از آبشارهای نیاگارا قرار دارد که باعث شگفتی طبیعی در این منطقه می شود.

  • دریاچه برده بزرگ (Great Slave)

اگر شما هم علاقه مند به دیدن شفق قطبی هستید، به شما پیشنهاد می کنیم تا به هنگام سفر به کانادا حتما بازدید از شهرهای شمالی این کشور را نیز در لیست خود قرار دهید. یکی از این مناطق زیبا Great Slave Lake است که در شمال غربی قرار دارد.

در زمستان، این منطقه به یکی از زیباترین مکان های کانادا تبدیل می شود و آن هم به دلیل شب هایی است که شفق قطبی در آسمان این منطقه نمایان می شود و آن را به یکی از بهترین مکان های جهان برای دیدن نور طبیعت تبدیل می کند.

پس در هنگام سفر به این منطقه خود را برای دیدن یکی از زیباترین شگفتی های طبیعت و ترکیبی از رنگ های بنفش و سبز درخشان آماده کنید. یکی از جاذبه های این منطقه تفرجگاه ها و محل اقامت است که شما می توانید با اقامت در آن ها شفق شمالی را از تخت خواب خود نظاره کنید.

  • جزیره بافین (Baffin)

جزیره بافین، بالاتر از دایره قطب شمال، بزرگترین جزیره کانادا است. این جزیره از شبه جزیره بریتانیا نیز بزرگتر است. این منطقه جزو زیباترین مکان های کانادا به دلیل پارک ملی Auyuittuq محسوب می شود، جایی که چشم انداز آن شامل فلات ها و یخچال های طبیعی یخی است.

این منطقه همچنین زیستگاه حیوانات وحشی گوناگونی است که حتی ممکن است تابحال آنها را ندیده باشید. غازهای برفی، روباه های قطب شمال و خرس های قطبی همگی در این منطقه زندگی می کنند. هتل Discovery یک محل اقامت مناسب با اتاق های مدرن و غذاهای لذیذ آماده پذیرایی از گردشگران از سراسر جهان است.

  • منطقه Whitehorse

یوکان یکی از زیباترین مکان های کانادا برای بازدید و گردشگری محسوب می شود. یکی از آن ها راه آهن White Pass & Yukon Route است که راهی هیجان انگیز برای ورود به این منطقه است. این راه آهن باریک در اواخر دهه 1800 ساخته شده است.

اما امروزه، همچنان در حال فعالیت بوده و Skagway آلاسکا را به Whitehorse پایتخت یوکان متصل می کند. سفر با قطار و عبور از این خط آهن می تواند شگفت انگیز و رویایی باشد. مسافران به هنگام عبور از این مسیر می توانند دیدن مناظر ساحلی، عبور از پل ها و تونل های عجیب، گذر از مراتع پرگل و دیدن آبشار ها و یخچال های طبیعی را تجربه کنند.

برای دریافت جدیدترین به روز رسانی ها در موبایل خود مشترک ما شوید

مشترک شدن در خبرنامه ما
مشترک شدن در خبرنامه ما
برای دریافت آخرین اخبار ، به روزرسانی ها و پیشنهادات ویژه ای که مستقیماً به صندوق ورودی شما تحویل داده می شود ، اینجا ثبت نام کنید.
در هر زمان می توانید مشترک شوید
نظرات