اولین مجله اخبار و اطلاعات هوانوردی

7 دلیل برای پرواز با خط هوایی سنگاپور

0 616

برای دریافت جدیدترین به روز رسانی ها در موبایل خود مشترک ما شوید

 

امروزه توسعه و گسترش خطوط هوایی در سراسر جهان باعث شده است تا بسیاری از آن ها اقدامات خاص و ویژه ای را به منظور بالا بردن کیفیت خود در مقایسه با سایر خطوط هوایی انجام دهند. امکاناتی که هدف از ایجاد تمامی آن ها حفظ راحتی هر چه بیشتر مسافران است.

در این مقاله نیز به معرفی یکی از بهترین خطوط هوایی در سال های اخیر می پردازیم و بررسی میکنیم که چه دلایلی باعث میشود تا بسیاری از مسافران، خط هوایی سنگاپور را به عنوان یکی از بهترین خطوط هوایی برای پرواز خود انتخاب کنند.

 

1

 

مهمانداران آموزش دیده

 

بسیاری از خطوط هوایی مدعی هستند که هدف آن ها همواره خدمت رسانی به بهترین شکل به مسافران است. اما باید گفت در این میان خط هوایی سنگاپور با اضافه کردن دوره های آموزشی مهمانداران خود به واقع به این حرف جامه عمل پوشانده است.

اگر شما انتظار دارید که در پروازتان مهمانداران تنها بتواند نوشیدنی را برای شما بریزد و لبخند بزند باید بگوییم در پرواز با خط هوایی سنگاپور کمی بیشتر از این سورپرایز خواهید شد. باید گفت مهمانداران خط هوایی سنگاپور یک برنامه آموزشی چهار ماهه را پشت سر میگذارند یعنی بیش از دو برابر میانگین صنعت هوانوردی که در حدود 8 هفته است.

این برنامه آموزشی یکی از طولانی ترین و جامع ترین برنامه های آموزشی در صنعت هواپیمایی است. لیست مهارت های آن ها بسیار طولانی است. اما می توان گفت که در زمینه آداب و معاشرت و نحوه برخورد با فرهنگ های مختلف بسیار حرفه ای و کارآزموده هستند.

در واقع طبق آنچه خط هوایی سنگاپور بیان کرده است هدف آن ها از این دوره آموزشی کامل این است که مهمانداران هواپیماها پیش از بیان مسافر بتوانند نیاز آن ها را پیش بینی کنند. . در واقع آن ها مهمانداران خود را به گونه ای آموزش داده اند که خود را میزبان و مسافران را به عنوان مهمان در خانه خود می دانند که می بایست به بهترین شکل ممکن از آن ها پذیرایی کنند.

 

2

 

صندلی کمتر سفر بهتر

 

ممکن است حسابداران خیلی با ایده صندلی کمتر موافق نباشند اما در مقابل باید گفت که مسافران، بسیار از این ایده استقبال کرده اند به ویژ افراد قد بلند که همیشه در هنگام نشستن در هواپیما به دلیل نزدیکی زیاد صندلی ها دچار مشکل بوده اند.

در دو هواپیمای B777 و A350 متعلق به خط هوایی سنگاپور در مقایسه با سایر خطوط هوایی، در هر ردیف 9 صندلی جایگزین 10 صندلی شده است. از آنجایی که در آسمان هر میلی متر هم می تواند طاقت فرسا باشد، هنگامی که در یک پرواز سنگاپور نشسته اید حتما به خاطر چند سانتی متر فضای اضافی قدردان خواهید بود.

صندلی کمتر سفر بهتر-هواپیمایی سنگاپور

 

3

 

طراحی منحصر به فرد داخلی

 

اگر در زمینه هنر و طراحی حرفه ای هستید، پس قطعا نام ژان ژاک کوست که یک طراح قایق های بادبانی فرانسوی و پولترونا فرو ایتالیایی که یک استاد صنعتگر است را شنیده اید. باید گفت که خط هوایی سنگاپور از هنر این دو فرد در طراحی داخلی هواپیماهای خود بهره برده است.

کوست وقت خود را صرف طراحی سوئیت های هواپیماهای این خط کرده است و صندلی های چرمی که روی آن می نشینید و از پرواز خود لذت می برید کار دست پولترونا ایتالیایی است. به همین دلیل است که هواپیماهای خط هوایی سنگاپور یکی از زیباترین طراحی های داخلی را دارند.

 

4

 

بهترین سرو غذا بر فراز آسمان

شاید تصور آن سخت به نظر برسد اما توصیف شما از سرو غذا در هواپیمای خط هوایی سنگاپور هیچ گاه یک نان رنگ پریده به همراه  یک نوشیدنی پرتقال درون قوطی با یک طراحی ضعیف نخواهد بود. در مقابل باید گفت شما یکی از زیبا ترین غذاهای سرو شده را در هواپیماهای این خط هوایی خواهید دید.

هشت نفر از بهترین سرآشپزهای دنیا جمع شده اند تا وعده های غذایی را به بهترین شکل ممکن طراحی و سرو کنند. این موضوع وجود دارد که جوانه های چشایی شما در آسمان کمی تغییر می کند. به همین جهت هر وعده غذایی ابتدا در یک شبیه ساز مورد آزمایش قرار میگیرد.

به این ترتیب اطمینان از خوش طعم بودن آن در ارتفاع 30000 فوتی نیز حاصل  میشود. باید گفت که تهیه طیف عظیمی از وعده های غذایی با طعم های عالی کاری بسیار دشوار است اما خط هوایی سنگاپور به خوبی از عهده آن برآمده است.

موران یک سرآشپز استرالیایی است که بیش از 14 سال است برای خط هوایی سنگاپور کار میکند. او می گوید ” ما همچنان در حال ساختن و آماده کردن یک منوی جدید و نوشتن و آزمایش کردن آن هستیم تا بهترین هماهنگی را با حس چشایی مسافران داشته باشد”.

بهترین سرو غذا بر فراز آسمان-هواپییمایی سنگاپور

5

 

سرگرمی های بی شمار

با ارائه بیش از 1800 نوع فیلم، برنامه تلویزیونی و بازی در پرواز با خط هوایی سنگاپور هرگز حوصله شما سر نخواهد رفت. به عبارتی می توان گفت اگر به طور میانگین تنها مدت زمان هر فیلم ارائه شده در این پروازها 2 ساعت باشد شما می توانید بی وقفه برای 150 روز سرگرمی داشته باشید.

بنابراین این موضوع خیلی غیر عادی نیست که در هنگام فرود هواپیماهای این خط هوایی بسیاری از مسافران به دلیل اینکه هنوز فرصت نکرده اند فیلم آخر خود را تا انتها ببینند، شکایت می کنند. شرکت هواپیمایی سنگاپور اولین خط هوایی بود که به ارائه کلیه سرگرمی های ویدیویی طبقه بندی شده پرداخت.

 

6

 

هواپیماهای جوان

فرسودگی هیچ گاه و در هیچ زمینه ای خوب نبوده است. به خصوص زمانی که شما در ارتفاع 30000 فوتی از سطح زمین در حال پرواز هستید. بنابراین خوب است که بدانید هواپیماهای خط هوایی سنگاپور به طور متوسط 6 سال عمر دارند.

حتی بسیاری از این هواپیماها به مراتب جوان تر هستند از جمله دو هواپیمای A350s و B787 که بسیار کارآمدتر و قابل اطمینان تر بوده و سازگارتر با محیط زیست هستند.

هواپیماهای جوان-هواپیمایی سنگاپور

7

 

بهترین صندلی در فرست کلاس

یکی از ویژگی های خاص هواپیماهای خط هوایی سنگاپور داشتن صندلی هایی با روکش از جنس چرم اسکاتلندی است. نه تنها روکش منحصر به فرد این صندلی ها بلکه فرم آن ها به گونه ای است که در هنگام نشستن وزن شما به صورت متعادل روی آن توزیع می شود.

شما راحتی غیر قابل وصفی را به هنگام نشستن روی این صندلی ها حس می کنید. در واقع می توان گفت نشستن روی این صندلی ها بسیار آرامش بخش خواهد بود به گونه ای که در طول سفر هیچ گونه ناراحتی احساس نخواهید کرد و گویی در خانه روی مبل راحتی خود نشسته اید.

برای دریافت جدیدترین به روز رسانی ها در موبایل خود مشترک ما شوید

مشترک شدن در خبرنامه ما
مشترک شدن در خبرنامه ما
برای دریافت آخرین اخبار ، به روزرسانی ها و پیشنهادات ویژه ای که مستقیماً به صندوق ورودی شما تحویل داده می شود ، اینجا ثبت نام کنید.
در هر زمان می توانید مشترک شوید
نظرات