اولین مجله اخبار و اطلاعات هوانوردی

معرفی شرکت Sikorsky Helicopter

0 315

برای دریافت جدیدترین به روز رسانی ها در موبایل خود مشترک ما شوید

شرکت Sikorsky Helicopter بیشتر به دلیل هلیکوپترهای نظامی خود مشهور است، اما آنها تعدادی هلیکوپتر غیرنظامی نیز تولید کرده اند. لاکهید مارتین در نوامبر 2015 Sikorsky را با مبلغ کل 9 میلیارد دلار بدست آورد.

دفتر مرکزی Sikorsky در Stratford، کانتیکت، ایالات متحده آمریکا است. از سال 2014، 15975 نفر در شركت سيكورسكي مشغول به كار هستند و مدیر عامل فعلی این شرکت دن شولتز است.

  • تاریخچه شرکت Sikorsky

ایگور سيكورسكي (Igor Sikorsky) در 23 مه 1923 شرکت مهندسی Sikorsky Aero را در نزدیکی روزولت فیلد در نیویورک تاسیس کرد. نام این شرکت در سال 1925 به شرکت تولیدی Sikorsky تغییر یافت.

چهار سال پس از آن، در سال 1929، این شرکت به Stratford ، منتقل شد. در ژوئن سال 1929، شرکت تولیدی سیكورسكی بخش هواپیمایی و حمل و نقل را تاسیس کرد. این شرکت اکنون به عنوان شرکت فن آوری ایالات متحده آمریکا شناخته می شود.

در حالی که ابتدا ایگور سیكورسكی در توسعه و ایجاد هواپیماهای چند موتوره و همچنین هواپیماهای آبی خاکی متمرکز شده بود، كاهش فروش در دهه 1930 باعث تغییر رویه این شرکت شد. به دنبال ادغام با هواپیمای Vought، شرکت Sikorsky شروع به کار و تحقیق روی توسعه هلیکوپتر کرد.

پس از پرواز Sikorsky VS-300، سیکورسکی اولین هلیکوپتر پایدار تک روتور خود، Sikorsky R-4 را توسعه داد. این مدل پس از مدتی در سال 1942 در مقیاسی كامل وارد بازار شد. این هلیکوپتر مدلی است كه بیشتر بالگردهای دیگر شركت سیكورسكی بر پایه آن ساخته شده است.

در سال 1998، شرکت Sikorsky پشتیبانی شرکت Helicopter Support Inc  را به دست آورد. این شرکت مسئولیت تامین قطعات و تعمیر هلیکوپترهای شرکت سیکورسکی را بر عهده دارد.

Schweizer Aircraft Cop نیز در سال 2004 توسط سیکورسکی به دست آورده شد و هم اکنون به عنوان یک شرکت فرعی Sikorsky فعالیت می کند. هر چند خط تولید آن ها زیادهمپوشانی ندارند، زیرا Sikorsky در تولید بالگردهای متوسط ​​یا بزرگ متمرکز است و Schweizer روی هواپیماهای کوچکتر کار می کند.

در سال 2005، Sikorsky شرکت هلیکوپتر Keystone را نیز خریداری کرد که هلیکوپترهای S-76 و S-92 را نگهداری و تکمیل می کرد. روند رو به رشد شرکت سیکورسکی تا سال 2007 نیز ادامه داشت و این شرکت توانست سیكورسكی هاوک (Hawk )، مركز تکمیل مشتقات نظامی را نیز افتتاح کند. آنها همچنین کارخانه لهستانی PXL Mielec را برای جمع آوری S-70i در همان سال خریداری کردند.

هلیکوپترهای جهانی شرکت Sikorsky در اوایل سال 2009 به عنوان واحد تجاری این شرکت برای تمرکز بر هواپیماهای تجاری ایجاد شد. با این حال، در سال 2011، این شرکت 400 کارمند در کارخانه هاوک کارز و 570 نفر دیگر را در سال 2012 اخراج کرد. آنها همچنین برخی امکانات خود را بسته و محصولات تجاری را به PA منتقل کردند.

تاریخچه شرکت Sikorsky

  • عصر مدرن در شرکت Sikorsky

در سال 2015 بود که UTC اعلام کرد، شرکت سیکورسکی از سایر شرکت های زیرمجموعه آنها سودآوری کمتری دارد و به جای فروش، دچار یک چرخش ثابت شده است. با این وجود، در تاریخ 20 ژوئیه 2015، لاکهید مارتین توافق کرد که سیکورسکی را با قیمت 9 میلیارد دلار خریداری کند. تایید نهایی فروش در نوامبر 2015 بود و فروش در 6 نوامبر به پایان رسید.

عصر مدرن در شرکت Sikorsky

  • رویدادهای قابل توجه

انجمن بین المللی هلیکوپترهای آمریکایی در سال 1908 جایزه ای به مبلغ 10،000 دلار را برای اولین شرکت یا شخصی که بتواند هلیکوپتری طراحی کرده که با نیروی انسانی پرواز کند، در نظر گرفت. این جایزه به سرعت به 25000 دلار افزایش یافت.

در سال 2010، شرکت Sikorsky متعهد شد، این جایزه را به 250،000 دلار افزایش دهد. به این ترتیب مهندسان کانادایی یک پرواز را در آگوست 2012 به اتمام رساندند و در سال 2013 موفق به دریافت این جایزه شدند.

همچنین در تاریخ 11 ژوئن سال 2019 اعلام شد که نیروی دریایی ایالات متحده برای ساخت شش هلیکوپتر VH-92A مبلغی معادل 542 میلیون دلار را به شركت سیكورسكی اعطا كرده است. این بالگردها قرار است هلیکوپترهای VH-60N و VH-3D را که بخشی از ناوگان کاخ سفید هستند، جایگزین کنند.

دو فروند از این هلیکوپترها در حال آزمایش هستند و اعتقاد بر این است که تفنگداران دریایی سرانجام 23 فروند از آن را سفارش خواهند داد. این هلیکوپترها توسط HMX-1 squadron که تمام هواپیماهای کاخ سفید را مدیریت میکند، نگهداری و اداره می شود.

رویدادهای قابل توجه

  • سوانح مرتبط با شرکت Sikorsky

در سال 2018، همسر یک متخصص ارتش که هنگام سقوط یک هلیکوپتر Black Hawk کشته شد، از شرکت Sikorsky شکایت کرد. وی یک پرونده قانونی برای مرگ همسر خود در دادگاه ایالتی تشکیل داد و خواستار دریافت خسارت مالی شد. هلیکوپتر در یک ماموریت آموزشی در لئونارد تاون، در زمین گلف سقوط کرده بود.

تصادف شناخته شده دیگر هنگامی رخ داد که یک هلیکوپتر Super Stallion در حال انجام آزمایش معمول هوایی بود. این هلیکوپتر قرار بود به ناوگان کاخ سفید بپیوندد، اما در مقابل سقوط کرد و سپس منفجر شد و هر چهار عضو خدمه آن کشته شدند. تمام خدمه ای که در این سانحه جان باختند جزو کارمندان شرکت سیکورسکی بوده و اعتقاد بر این است که علت این سانحه ناشی از روتور معیوب یا مونتاژ چرخشی بوده است.

  • محصولات شرکت Sikorsky

به طور کلی تولیدات شرکت سیکورسکی شامل هلیکوپترهای کوچک، بزرگ و نظامی است. علاوه بر ساخت هلیکوپتر، شرکت Sikorsky همچنین یک بمب افکن XBLR-3، یک هواپیمای بمب افکن، یک SXX، یک هواپیمای آبی نیروی دریایی و Cypher نیز تولید کرده است.

محصولات شرکت Sikorsky

برای دریافت جدیدترین به روز رسانی ها در موبایل خود مشترک ما شوید

مشترک شدن در خبرنامه ما
مشترک شدن در خبرنامه ما
برای دریافت آخرین اخبار ، به روزرسانی ها و پیشنهادات ویژه ای که مستقیماً به صندوق ورودی شما تحویل داده می شود ، اینجا ثبت نام کنید.
در هر زمان می توانید مشترک شوید
نظرات