اولین مجله اخبار و اطلاعات هوانوردی

بلیط ارزان هواپیما

چگونه یک بلیط ارزان تهیه کنیم؟ ارزانترین بلیط ها را از کجا می توان تهیه کرد؟

0 759

برای دریافت جدیدترین به روز رسانی ها در موبایل خود مشترک ما شوید

پیگیری برای خرید بلیط ارزان، هیچ ربطی به پایین بودن بودجه افراد ندارد. عموم مردم به دنبال کم کردن هزینه های سفر هستند تا بتوانند با یک بودجه معقول و مناسب، سفر کنند. تهیه بلیط هواپیما، اغلب بخش عمده ای از هزینه ها را تشکیل می دهد. لذا یک بلیط ارزان قیمت می تواند به مدیریت بهتر هزینه ها و بهبود کیفیت سفر هوایی، بینجامد.

البته پرداخت هزینه کم، به معنای قربانی کردن کیفیت و امنیت، به بهای پول نیست. روش های بسیاری وجود دارد که به شما بعنوان یک توریست کمک می کند، تا با پرداخت هزینه های منصفانه، دنیای پیرامون خود را کشف کنید. اگر از آن دسته افراد هستید که به دلیل موقعیت شغلی و تحصیلی خود، زیاد سفر می کنید، رعایت نکات زیر می تواند در رسیدن به این هدف، راهگشا باشد.

  • نکات طلایی جهت خرید بلیط ارزان هواپیما

  • رزرو به موقع

با یک برنامه ریزی دقیق، از زمان سفر خود مطلع شوید. سپس اقدام به خرید بلیط کنید. خرید های زودتر از موعد سفر، اغلب موفقیت آمیز هستند. چرا که تخفیف های خوبی را به ارمغان می آورند. این موضوع بخصوص در ایام تعطیلات و روز های خاص، جدی تر می شود. چرا که در این زمان خرید های لحظه آخری، منجر به پرداخت هزینه بیشتر نسبت به سایرین می شود. این در حالیست که در برخی موارد، ممکن است اصلا بلیط گیرتان نیاید.

  • تخفیف های لحظه آخری

زمانی که روز و تاریخ سفر برایتان اهمیت چندانی ندارد، می توانید از بلیط های لحظه آخری و یا به اصطلاح، چارتر استفاده کنید. در اغلب موارد این روش جواب می دهد. به شرط آنکه بلیط خریدارای شده از یک سایت و مکان معتبر تهیه شده باشد. در غیر اینصورت هزینه پرداخت شده سوخت می شود و شیرینی های سفر به کام شما تلخ خواهد شد.

  • تخفیف آژانس ها

عضویت در باشکاه ها و کانال های مربوط به آژانس های مسافرتی به شما این امکان را می دهد تا از مزایا و تخفیف های آنان باخبر شوید. این موضوع زمانی که شما زودتر از بقیه از آن مطلع شوید، می تواند کمک شایانی به کاهش هزینه های مربوط به بلیط هواپیما (بک لینک) کند.

  • خرید در روزهای پایانی هفته

اینگونه خرید ها، اغلب گران است. دو روز آخر هفته، برای خرید بلیط هواپیما، اصلا ایده آل نیست و اغلب هزینه بیشتری را به شما تحمیل می کند. در سفر های خارج از کشور، روز های چهارشنبه و پنجشنبه، بهترین زمان برای خرید بلیط ارزان قیمت است.

  • پرواز های غیر مستقیم

در مسیر های طولانی، انتخاب پرواز های غیر مستقیم اگر چه زحمت و خستگی بیشتری را به همراه می آورد، اما منجر به خرید یک بلیط ارزان می شود. شناخت مسیر های جایگزین بجای مسیر های اصلی و فرودگاه های مختلف یک کشور، می تواند هزینه های مربوط به سفر را کاهش دهد.

سفر بعنوان یک نیاز شناخته می شود و می تواند انسان را مدتی از کارها و امور روزمره دور کند. اما امروزه هزینه های بالا جهت تهیه بلیط هواپیما در انواع سفر های تفریحی و یا کاری، مانعی بزرگ بنظر می رسد. پیدا کردن یک بلیط ارزان و مقرون بصرفه، جهت مسافرت هوایی می تواند به تزریق روحیه و انرژی، کمک بسیاری کند

 

برای دریافت جدیدترین به روز رسانی ها در موبایل خود مشترک ما شوید

مشترک شدن در خبرنامه ما
مشترک شدن در خبرنامه ما
برای دریافت آخرین اخبار ، به روزرسانی ها و پیشنهادات ویژه ای که مستقیماً به صندوق ورودی شما تحویل داده می شود ، اینجا ثبت نام کنید.
در هر زمان می توانید مشترک شوید
نظرات